Manisa'nın Selendi ilçesinde Kurban Bayramı dolayısıyla bayramlaşma programı gerçekleştirildi. Seyhan Dilik Parkı'nda düzenlenen programa ilçe protokolü, kurum amirleri ve vatandaşlar katıldı.

MÜZİKTEN EDEBİYATA UZANAN FESTİVAL GÜNÜ
MÜZİKTEN EDEBİYATA UZANAN FESTİVAL GÜNÜ
İçeriği Görüntüle

Bayramlaşma programında birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi. Yapılan konuşmalarda bayramların manevi önemine vurgu yapılarak, toplumsal dayanışma ve kardeşlik duygularının güçlenmesine katkı sağladığı ifade edildi.

Programa katılan protokol üyeleri vatandaşların Kurban Bayramı'nı kutlayarak iyi dileklerde bulundu. Samimi bir atmosferde geçen programda katılımcılar birbirleriyle bayramlaştı.

Öte yandan programdaki katılımın düşük olması dikkat çekti.

Kaynak: İHA